Zamówienia na dostawę 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gdańsku.
XMLTreść
zamówienie na | dostawę 1 samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gdańsku. |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
nr sprawy | BA.272.02.2011.EM |
zamawiający | Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku |
tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | do 125.000 EURO |
termin składania ofert |
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku unieważnia postępowanie przetargowe na zakup samochodu osobowego z dnia 09.11.2011 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz.759 z późniejszymi zmianami).
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gdańsku
ul. M. Konopnickiej 4, 80-240 Gdańsk, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i Zał. Nr 4 do SIWZ.
ul. M. Konopnickiej 4, 80-240 Gdańsk, szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i Zał. Nr 4 do SIWZ.
Miejsce i termin składania ofert:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
ul. M. Konopnickiej 4 , 80-240 Gdańsk
sekretariat do dnia 24.11.2011 r. do godz 9:30
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Gdańsku
ul. M. Konopnickiej 4, 80-240 Gdańsk
dnia 24.11.2011 r. o godz. 10:00, pokój nr 27, II piętro
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej http://ihgd.pl oraz BiP: http://bip.ihgd.pl lub można ją otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego, w godz. 7:30 – 15:00 lub pocztą po uiszczeniu kosztów przesyłki.
Kryteria oceny i ich znaczenie: Cena – 100%.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, aukcji elektronicznej i umów ramowych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych,
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- złożą oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- złożą dokumenty zgodne z art. 26 ust 2 Prawa zamówień publicznych i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 1, § 2 ust. 1 pkt Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2009 Nr 226, poz. 1817).
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faksu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie.
Zamawiając nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
Termin realizacji zamówienia; od daty podpisania umowy do 15.12.2011.
Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych,
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych,
- złożą oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- złożą dokumenty zgodne z art. 26 ust 2 Prawa zamówień publicznych i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 1, § 2 ust. 1 pkt Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2009 Nr 226, poz. 1817).
Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Forma porozumienia – pisemna – Zamawiający dopuszcza formę faksu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie.
Zamawiając nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
Termin realizacji zamówienia; od daty podpisania umowy do 15.12.2011.
Termin związania ofertą: 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.
Ogłoszenie przekazano do Biuletynu Zamówień Publicznych na Portal UZP, na stronę internetową
Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia 09.11.2011 r.
specyfikacja istotnych warunków zamówienia - BA.272.02.2011.EM
Zamawiającego oraz tablicę ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, dnia 09.11.2011 r.
specyfikacja istotnych warunków zamówienia - BA.272.02.2011.EM
16.11.2011 r.
W związku ze skierowanymi pytaniami dotyczącymi SIWZ informujemy:
- Zamawiający dopuszcza felgi aluminiowe,
- Zamawiający dopuszcza zmianę minimalnej mocy silnika na 125 KM.
Ewa Madej – Główny księgowy WIIH Gdańsk